دانلود بازی Blades of Time 2012 با لینک مستقیم + کرک دانلود بازی Blades of Time 2012 با لینک مستقیم + کرک
تاریخ : شنبه 15 مهر 1391
نویسنده : Oda Pardeks

دانلود بازی Blades of Time 2012 با لینک مستقیم

دانلود بازی Blades of Time 2012 با لینک مستقیم + کرک

*** نسخه کامل با کرک معتبر SKIDROW + نسخه کم حجم BlackBox ***

بازی بسیار زیبا و هیجانی Blades of Time که توسط کمپانی Gaijin Entertainment ساخته شده و توسط Konami در سال 2012 برای PC منتشر شده است ، قبل از هر چیز باید بدانید که این بازی یک عنوان اکشن ماجرایی سوم شخص است که شکل و شمایلی مانند سایر بازی های Hack-n-Slash امروزی دارد ، سوژه بازی چیز جدیدی را برای رو کردن ندارد و همان خط داستان های قدیمی است اما Konami در این بازی سعی داشته نوآوری هایی نیز به وجود آورد که در نوع خود تحسین برانگیز است ، شخصیت اول این بازی Ayumi نام دارد که برای بدست آوردن گنج پا به جزیره ای اسرارآمیز می گذارد که در طول مسیر بازی اتفاقات زیادی برای او می‌افتد ، شما در طول مسیر بازی قدرت‌های ویژه ای کسب می کنید و با کمک آنها می بایست با ارتشی از نیروهای شیطانی مقابله کنید ، بازی به نوعی تقلیدی از بازی معروف Prince of Persia است زیرا کاراکتر بازی قادر است تا در زمان سفر کرده و برای حل بسیاری از پازل‌ها زمان را به عقب داده و دوباره به زمان حال باز گرداند بازی دارای چندین محیط مختلف نیر می باشد که همین امر سبب می شود که از یکنواختی و کسل شدن گیمر جلوگیری شود ، این بازی زیبا را می توانید از سایت پی سی دی با لینک مستقیم و به صورت رایگان دانلود نمایید

امکانات :
-    شخصیت بسیار جالب بازی یعنی Ayumi دختری جوان است که دارای هوش و قدرت مبارزه بالا است.داستان بازی بر اساس این شخصیت رقم می خورد. او دارای جذابتی فوق العاده، حس شوخ طبعی و اسرار شخصی خودش است.
-    محیط وسیع بازی با طراحی منحصر به فرد : در این بازی مکان های وسیع و بسیار زیبایی را مشاهده می کنید. مکان هایی مانند زمین های برفی، جنگل ها، شهرهای باستانی، معابد و جزیره Sky
-    سیستم مبارزه حرفه ای : شما می توانید بیش از 40 حرکت و مهارت را آزاد کنید. این حرکات شامل انواع تاکتیک ها، کمبوها و استفاده از اشکال مخلف جادو برای شکست دادن دشمنان است.
-    حرکات ویژه برای تغییر گیم پلی : بازگشت زمان به عقب به Ayumi اجازه می دهد که در زمان به عقب برگردد و از خودش یک کپی تهیه کند تا بتواند معماها را حل کرده و دسته های دشمنان را از بین ببرد. قابلیت دویدن سریع بدین معنی است که Ayumi می توانید فاصله بین خودش و دشمن را به صورت ناگهانی از بین ببرد.
-    گزینه های بازی چند نفره به صورت همکاری یا مبارزه ی در PvP
-    و ...
 

حداقل سیستم مورد نیاز:

Operating system: Windows XP, Windows 7, Windows Vista
Processor: Intel Pentium 4 2.6GHz or AMD 3500
Memory: 2 Gb
Hard disk space: 3 Gb
Video: Ati Radeon x1300 / nVidia GeForce 7300 GS, 256mb


تصاویری از بازی :

دانلود بازی Blades of Time 2012 با لینک مستقیم

دانلود بازی Blades of Time 2012 با لینک مستقیم

دانلود بازی Blades of Time 2012 با لینک مستقیم


دانلود نسخه کم حجم BlackBox به صورت بخش های 1GB:

دانلود بازی Blades of Time 2012 با لینک مستقیم دانلود بخش 1: لینک مستقیم پی سی دی - غیر مستقیم از Rapidshare

دانلود بازی Blades of Time 2012 با لینک مستقیم دانلود بخش 2: لینک مستقیم پی سی دی - غیر مستقیم از Rapidshare

دانلود بازی Blades of Time 2012 با لینک مستقیم 1.9 GB

دانلود بازی Blades of Time 2012 با لینک مستقیم لینک های مستقیم نسخه BlackBox دائمی می باشند.


دانلود بازی Blades of Time 2012 با لینک مستقیم رمز: www.p30day.com

دانلود بازی Blades of Time 2012 با لینک مستقیمتوجه: این نسخه فشرده شده دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.




|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: بازی , دانلود , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید